1.08.2008

好想好想...

Recently, I've been looping these old Leo Koo songs on my iPod every night on my bed. Nothing extraordinary about the tune...but I was especially attentive to the lyrics (there are some similarities) because they really spelled out my feelings these days. Supposedly happy, but with a tinge of sadness.

=*= 喜欢 =*=
喜欢你的头发 喜欢你的脸颊 喜欢你微笑的时候眼里藏不住的光
喜欢你的害羞 喜欢你的疯狂 想要一天二十四个小时守在你身旁
喜欢开你玩笑 喜欢叫你傻瓜 喜欢吓你一跳的时候看你慌张的模样
喜欢搭你肩膀 喜欢你会怕痒 喜欢趁你没有防备偷袭你的手指甲
想要抱你一下 贴紧我的胸膛 想要告诉你这样下去不是办法
想要把你绑架 想要带你回家 想要非常认真严肃的承诺地老天荒
思念你令我惊慌 想到你令我膨胀 你的每个笑容都会令我幸福的快爆炸
见你的时候 总是说些傻乎乎的蠢话 令我随时随地频临疯狂

=*= 嗜好 =*=
晚上想去山顶数星星 还是想要赶场电影 懒得动没有劲 宁可赖在家里 只要你高兴什么都行
你说公司最近不景气 我说你失业我养你 你抱我好用力 差点不能呼吸 在爱里被需要是种最美的甜蜜
我的嗜好就是看你撒娇 你想要的我都尽量做得到 有多费力劳心都不重要 心里全都是幸福的味道
嗜好就是将你拥抱 要做你最暖和的依靠 总是想替你烦恼 想代替你感冒 舍不得你失去微笑

=*= 好想好想 =*=
好想好想和你在一起 和你一起数天上的星星 收集春天的细雨
好想好想和你在一起 听你诉说古老的故事 细数你眼中的情意
好想 好想 好想 好想 好想好想和你在一起
踏遍万水千山 走遍海角天涯 让每一个日子 都串连成我们最美丽 最美丽的回忆
好想好想和你在一起 并肩看天边的落日 并肩听林间的鸟语

P.S: There's another song which I would add to this playlist if not for its different style, Jay Chou's 彩虹.

No comments:

Post a Comment